| 2009.07.19 - 2009.09.01 »» 2/3 oldal »» | ...folytatás az előző oldalról | 38. nap, 2009.08.25. , LyukmentesítésVisszatértünk a kábelmentes műszerhez és betömtük a lyukát.... | 44. nap, 2009.08.31. , HajókiemelésA hajót utoljára Venezuelában algagátlóztuk. Ismét eljött az ideje. . | | | Két motorcsónak jött segítségünkre a 7-es oldalszélben | Átállunk a szemben levő hajóüzemhez | Hozzáérünk ahoz a mólóhoz, amihez az amerikai kupás hajók is dörgölőztek (Aaaaah...) | | | | Fly Emirates! Fly Rotor! | Minden felelősséget vállalunk!? | Na nyomjuk egy kicsit! | | | | Szállj Rotor szállj! | Száll a Rotor száll... | Még mindig száll... | | | | Huh - az utolsó algagátló nyoma alig látszik már (mondták ne aggódjunk, biztos csak a napos oldal miatt) | Gyere bébi | Rotor és torony | | | | Volt már ennél tisztább is | Valóban csak a napos oldal? | Ide kell egy kis gőzborotvás segítség | | | | Ez tényleg segít | Most már tiszta | Leparkoltunk | | | | Látkép Sky Tower (Auckland) | Álványozunk vagy bálványozunk? | Este van, este van.... - és az éjszakai látkép sem rossz (Auckland) | | | | | | |
| 50. nap, 2009.09.06. , Algagátlás előkészítéseAmikor Aitutakin homokpadra futottunk, lehúztuk az epoxi-védőréteget. Azóta rozsdásodik. Szerencsére eltart egy ideig, mire egy pár tonnás vasdarab (tőkesúly) elfogy. Hogy a következő zátonyt jobban bírja, tettünk egy réteg üvegszálat is a szépen letisztított tőkesúlyra. Már hiányzott az epoxizás :-)
A legutóbbi venezulai algagátlás közben alergiás bőrkiütésem lett az algagátlótól. Ezúttal inkább kezes-lábasba bújtam, hogy mindezt megelőzzem. . | | | | Első simítások | Kész? - Még nincs. | | | | | A szomszéd hajónak nem volt szerencséje (kikötéskor leállt a motor) | A kis lyuk a rákház - ott laknak a hajó háziállatai | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A regi log és mélységjeladót kiszereltük... | és előkészítettük a helyet a Silva Nexus NX2 jeladóknak | |
| 79. nap, 2009.10.05. , ÖsszefoglalóÖsszefoglaló a Rotor gyors átalakulásáról.... | 85. nap, 2009.10.11. , Algagátló eltávolítás és Diwali fesztivál. | | | Az elmúlt 20 év algagátlója pereg lefele | | A laza réteget lekaparjuk | | | | Ideje volt | Közben ezt látjuk | Azért eltart egy ideig | | | | Kaparom... | Hétvégén szemben a Viaduct-nál indiai fesztivál volt | Finom indiai kajával | | | | Divali-fesztivál | Indiai bizsuk | Indiai bábos | | | | India magas emberek | Bollywood táncverseny | | | | | | | |
| 92. nap, 2009.10.18. , A lyuk. | | | Mindig is szivárgott a víz az orrsugár motornál | Elhatároztam, hogy utánajárok... | Hoppá\\\\\\\\ | | | | Kiszakadt a hajótestből | Húha\\\\\\\\ | Ime a motor a propellerrel és a hajótest egy darabjával | | | | Durva. | Géza! Most mi lesz? | Hm... | | | | Horrofilmet forgatunk! | A Rotorba szorult kéz | | | | | | Végül is csak egy plexit kell ide ragasztani... | és így lesz a rotorból üvegaljú hajó. | | | | Vihetjük majd pénzért a turistákat... | Na jó, inkább tömjünk be a lyukat | Egy plexit kívülről befeszítettem | | | | És pár réteg üvegszálallal befedtem a lyukat | Kiszerkesztettem hova furjak... | Nem fér oda a fúró! | | | | Szerencsére van egy sarokfúróm :-) | Meg körkivágom | Remélem jó helyre fúrok | | | | A laminát megfelelő | Elteszem referenciának | Próbaszerelés... | | | | | Az íves talpnak stimmelnie kell a csőre | Sokat probálkoztam, hogy is lenne a legjobb | | | | Még a magyar gyurma is előkerült | Végül a tinta nyert | Bekenem tintával a talpat, beszerelem és ahol tintás lesz a cső ott magas | | | | Mint a fogorvosnál | | | | | | A tőkesúlyon volt egy lyuk. Itt laktak a hajórákok. | Vettem inkább egy urániumrudat, a Rotor innentől atommeghajtású lesz | Betesszük a rudat... | | | | Ugy is rozsdásodik a tőkesúly alul... | most legalább visszapótoltuk a hiányzó vasat | | | | | | | |
| 105. nap, 2009.10.31. , Tanfolyam a halpiaconÉva szülinapjára kapott 2 jegyet a közeli halpiacra egy tanfolyamra. Vajon kit vitt magával?. | 106. nap, 2009.11.01. . | 113. nap, 2009.11.08. . | Folytatás a következő oldalon... | | | |
|