Az anyagot 2005.05.25-én kezdtem el írni. »» 3/3 oldal ««
|
...folytatás az előző oldalról |
21-23. nap. | | | Az összekötő csavarok helyét nagyobb méretűre felfúrtam | És kitöltöttem epoxyval, hogy a fába ne tudjon nedvesség bejutni | Ílyen ruhában csiszoltunk 3 napig | | | | Egy kis szünetben befejeztem a középső ülést | Beragasztottam az első hajótestbe az árbóctalpat | Felragasztottam az árbóctámasztó alátét-lemezét | | | | Belülről kikentem a hajótestet epoxyval | A hátsó részt is | Ide lehet majd a motort szerelni, az alsó lap pedig a kormánylapát alsó kitámasztóját fogja tartani | | | | | | |
|
24. nap. | | | A szövet szélénét és a megmaradt mélyedéseket majd epoxyval simára húzom és csiszolom | Íme | Következik a festés előtti becsiszolás | | | | | | |
|
25-27. nap. | | | Csónak belseje lealapozva, 2 komponensű poliurethán festéket használtam | Az apró lyukakat pórustömítővel befoltoztam | Hőpisztollyal segítek neki, hogy gyorsabban száradjon | | | | És a hajó belseje további 2 réteg polyurethán festékkel elkészült | A svert | Próbaszerelés, vajon mennyire patent a középső ülés? | | | | Patent! | | |
|
27-29. nap. | | | A "festékkeverő-labor" | A fehér festéket túlságosan vakitónak találtam... | ... ezért szürkét kevertem hozzá | | | | A technológia: hengerrel egyenletesen felhordom a festéket majd finom borzecsettel elsimitom | Alapozás kész | Apróbb hibákat kijavítottam | | | | +2 réteg lakk felkenve | Szép lett! | |
|
30. nap - Az első teszt!Hát azt nem gondoltam volna, hogy ennyi munka lesz idáig eljutni. Most kiderül, mit alkottam.... | | | Így szállítottam le a Zalalővői-tóra | A tetőre biztosan tudtam rögzíteni | Kicsit sár volt | | | | Összeillesztem a két felet | Csavarokat berakjuk a helyére | És a vízrebocsátás! | | | | Haladok! | Előlről | A tesztlegénység | | | | | | |
|
31. nap A tengeri teszt. | | | A fedélzeten könnyedén összeszereltük, csak középen kellett 1-2 párnát alárakni | És sós vízben sem süllyed el | Vontatás 4 csomóval | | | | Kádként is lehet használni | És vízes fotelként is (csak után merni kell a vízet) | A genakker felhuzó köteléve könnyedén ki lehet emelni a vízből és a decken szétszedni. | | | | | | |
|
Rotorka szarnyra keltA Rotor vilag elso reszeben megnezhetitek Rotorkat 20 csomos szelben vitorlazni!
Katt ide!. |
Hátra van még a vitorlázat kialakítása és az oldalára védőgumi szerelése. Hamarosan.... |
|
|
|